Equisoft multipronged campaign to generate qualified leads in the USA for modernizing insurance technology systems: direct marketing piece including clock and drive-to-Web messaging, microsite and follow-up emails. Design by Bob. Copywriting by OH!

 

Mini-campaign by the Fonds de solidarité FTQ to announce their plan to fight climate change. Using an illustrative approach, Gauthier Designers called on OH! to develop French and English copy for the folder and the video script.

Le Fonds de solidarité FTQ a lancé une mini-campagne pour annoncer son plan de lutte contre les changements climatiques. Gauthier Designers a fait appel à OH! pour rédiger le dépliant et le scénario dans les deux langues.

 

Sid Lee (called Diesel at the time) used a long-copy approach for a series of full-page ads focusing on Sleeman’s rich history. (In those days, Sleeman was a trendy, Ontario-made craft brew seeking to penetrate the Quebec market.) For this print campaign, OH! took care of English copywriting before adapting the ads into French.

Sid Lee (jadis Diesel) avait privilégié de longs textes pour une série de pubs pleine page axées sur le riche héritage de Sleeman. (À l’époque, Sleeman était une bière artisanale tendance d’Ontario qui tentait de percer le marché québécois.) Pour cette campagne imprimée, OH! s’est chargé de la rédaction anglaise avant d’assurer l’adaptation française.

 
 

Psst...
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